Comarch ERP Optima

Comarch ERP Optima jest narzędziem do kierowania firmą z segmentu małych i
średnich przedsiębiorstw. Za pomocą tego programu przedsiębiorcy z łatwością
mogą zarządzać administracją, sprzedażą i zasobami własnego biznesu.

Do kogo jest skierowane dane oprogramowanie?

Każdy podmiot, który oferuje usługi lub towary i musi prowadzić księgowość,
zarządzać zasobami ludzkimi lub sprzedażą może skorzystać z tego rozwiązania. W
Polsce z programu korzystają m.in.:

  • producenci (wytwórnie, fabryki, zakłady)
  • firmy handlowe (importerzy, pośrednicy, dystrybutorzy)
  • firmy usługowe (biura rachunkowe, agencje pośrednictwa pracy, doradcy
    podatkowi)

Jesteś zainteresowany implementacją danego systemu? Skontaktuj się z nami >
http://mspartner.pl/#contact
Comarch ERP Optima to samodzielne zarządzanie własnym
biznesem!

Księgowość

Oprogramowanie pozwala na samodzielne prowadzenie Książki Przychodów i
Rozchodów (KPiR), rozliczanie ryczałtów, fakturowanie, rozliczanie wyciągów
bankowych, uzgadnianie salda, przygotowanie rezerw itd. Przydatny dla wszystkich
firm, które nie potrzebują korzystać z rozbudowanego działu księgowego.

Kadry i płace

Dzięki temu narzędziu pracownicy firmy mogą z łatwością prowadzić dział kadr i
płac. Nie ma potrzeby nieustannego monitoringu nowości w prawie pracy, ponieważ
program jest automatycznie aktualizowany i uwzględnia wszystkie zmiany w
przepisach. Za pomocą Comarch ERP Optima można rozliczyć ZUS, naliczać
wypłaty, weryfikować czas pracy, przygotowywać umowy, skierowania na badania
itd.

Zarządzanie magazynem

Opcja przydatna szczególnie dla firm handlowych. Program zapewnia swobodny
przepływ informacji pomiędzy biurem (działem księgowości), a magazynem i
pozwala na kompleksową obsługę transakcji: fakturowanie, wystawianie zleceń,
zarządzanie kontrahentami i stanem magazynowym, ewidencję sprzedaży towarów
itp.

CRM

System zarządzania relacjami z klientem w Comarch ERP Optima jest bardzo
intuicyjny. Moduł CRM pozwala na tworzenie harmonogramu zadań, rejestrację
kontaktów z kontrahentami i partnerami, opisywanie i dodawanie notatek o
przebiegu rozmowy oraz wiele innych czynności.
Internetowy handel

Dzięki platformie e-commerce firmy handlowe i produkcyjne są w stanie rozwijać
swoją sprzedaż wśród klientów detalicznych i biznesowych. Bezpośrednie dotarcie
do wybranej grupy konsumentów odbywa się za pomocą kilku odrębnych rozwiązań:
Comarch e-Sklep lub Comarch B2B.

Analityka

Raportowanie i analityka funkcjonowania przedsiębiorstwa odbywa się
automatycznie. Dzięki opcji Analiza Business Intelligence właściciele firm mają
ułatwiony wgląd w procesy, jakie zachodzą wewnątrz firmy, mogą obserwować
koszty, wyłapywać tzw. wąskie gardła i weryfikować, czy wszystkie plany są
odpowiednio realizowane.